fredag 18 december 2015

Ombytta roller

Nu skall jag ta mitt lilla pick o pack o checka in på "hotellet" med liten. Hittills har gubben huserat där (för mina nervers skull), men bäst att byta roller innan han går i väggen. Långrandigt blir det säkert i längden, då liten ligger på infektionsavdelningen och inte får komma ur sitt rum.

Med mig skall jag iaf packa datorn och lite annat smått för att få tiden att gå. Nått gott står också på listan för att inte bli utan att göra. ;)

Ha de så bra & Skön helg till er! Nu håller vi alla tummar o tår att liten skall slippa hem imorgon!



6 kommentarer:

  1. Snygg hårfärg/ombre. Lagat själv el hos frissan? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Altså, vet int om jag skall skratta eller gråta. 'Skrattgråtandeemoji'. Utväxt i all ära är vad det är, på en trött mama. Men roligt att du gillar. ;) När alla bobbor passerat blir de besök till frissan!

      Radera
  2. Oj du lille ♡ Krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Ser inte alls ut som utväxt. Supersnyggt hår! :D

    SvaraRadera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥